ترجمه ترانه های کمتر شنیده شده

از من نخواهید حرف را در خود پسندی باب کن
این خسته ی آرام را در شور خود بی تاب کن


شما هم در بخش نظرات ترانه ها و یا آلبوم مورد علاقه خود را با ما به اشتراک بگذارید


کپی با ذکر منبع بلامانع می باشد ، با تشکر

پربیننده ترین مطالب

Shape of My Heart-Sting

شنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۵۱ ق.ظ

شما هم در بخش نظرات این مطلب ترانه ها و یا آلبوم مورد علاقه خود را با ما به اشتراک بگذارید


He deals the cards as a meditation

کارت ها رو با حالتی خلصه وار بپخش میکرد میزد
And those he plays never suspect

(طوری که) هیچ (کدام) از بازیکنان مظنون نمیشدند (شک نمیکردند)
He doesn't play for the money he wins

اون برای بردن پول بازی نمیکنه
He don't play for respect

(و همچنین) نه برای احترام


He deals the cards to find the answer

کارت ها رو برای پیدان کردن جواب پخش میکنه
The sacred geometry of chance

هندسه ای روحانی از شانس
 The hidden law of a probable outcome

قانون پنهانیه نتیجه ای احتمالی
The numbers lead a dance
اعداد میرقصند
I know that the spades are the swords of a soldier

میدونم که اسپیک ها (نماد) شمشیر سربازنند
I know that the clubs are weapons of war

میدونم که گشنیزها (نماد) سلاح های جنگی است
I know that diamonds mean money for this art

میدونم که خشت یعنی پول برای این عمل
But that's not the shape of my heart

ولی این ها شکل قلب من نیستند
( قلب من اهل جنگ نیست)
He may play the Jack of diamonds

ممکنه جک (سرباز) خشت رو بازی کنه
He may lay the Queen of spades

ممکنه ملکه (بی بی) اسپیک رو بازی کنه
He may conceal a King in his hand

ممکنه یک شاه در دستش قایم کرده باشه
While the memory of it fades
در حالی که (کسی) در ذهن نداره

(کسی نمیدونه)


I know that the spades are the swords of a soldier

میدونم که اسپیک ها (نماد) شمشیر سربازنند
I know that the clubs are weapons of war

میدونم که گشنیزها (نماد) سلاح های جنگی است
I know that diamonds mean money for this art

میدونم که خشت یعنی پول برای این عمل
But that's not the shape of my heart

ولی این ها شکل قلب من نیستند
( قلب من اهل جنگ نیست)

And if I told you that I loved you

و اگر من به تو بگم که دوستت دارم
You'd maybe think there's something wrong

ممکنه فک کنی اینجا چیزی اشتباه است

(ممکنه که فکر کنی بلوف میزنم)
I'm not a man of too many faces

من مردی با صورت های زیاد نیستم

(من مردی متقلب نیستم)
The mask I wear is one
یک ماسک بیشتر نزدم

(مردی صادق و یک رو هستم)


But those who speak know nothing

ولی کسانی که صحبت میکنند ( از من) هیچ چیز نمیدونند
And find out to their cost

و ارزش آنها را پیدا میکنی

(به شخصیت و ارزش اون آدما میرسی)


Like those who curse their luck in too many places

مثل کسانی که شانسشون در خیلی جا ها نفرین شده
And those who fear a loss

و کسانی که با ترس از دست دادند

I know that the spades are the swords of a soldier

میدونم که اسپیک ها (نماد) شمشیر سربازنند
I know that the clubs are weapons of war

میدونم که گشنیزها (نماد) سلاح های جنگی است
I know that diamonds mean money for this art

میدونم که خشت یعنی پول برای این عمل
But that's not the shape of my heart

ولی این ها شکل قلب من نیستند
That's not the shape, the shape of my heart

این شکلی نیست ، شکل قلب من

نظرات  (۴)

مرسی
Azizam merc 
Estefade kardam
Pirooz bashi
Merci az shoma

آقا من مدت ها بود که این آهنگ رو شنسده بودم امّا چیزی که هست اینه که بقیه مطالب این سایت برای من واقعا خیلی خیلی جالب و جذّاب بود 

واقعا از شما ممنون و مچکرم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی