ترجمه ترانه های کمتر شنیده شده

از من نخواهید حرف را در خود پسندی باب کن
این خسته ی آرام را در شور خود بی تاب کن


شما هم در بخش نظرات ترانه ها و یا آلبوم مورد علاقه خود را با ما به اشتراک بگذارید


کپی با ذکر منبع بلامانع می باشد ، با تشکر

پربیننده ترین مطالب

I Believe I Can Fly - R Kelly

پنجشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۰۴ ب.ظ

 

شما هم در بخش نظرات این مطلب ترانه ها و یا آلبوم مورد علاقه خود را با ما به اشتراک بگذارید


I used to think that I could not go on

به این فکر میکردم که نمیتونم ادامه بدم
And life was nothing but an awful song

و زندگی چیزی نبود جزء یک آهنگ افتضاح
But now I know the meaning of true love

اما حالا معنی عشق واقعی رو میدونم
I'm leaning on the everlasting arms

(و) بر نیرویی ابدی تکیه دارم

If I can see it, then I can do it

اگر بتونم چیزی رو ببینم ، پس میتونم انجامش بدم
(موفق بشم)

If I just believe it, there's nothing to it

فقط اگر من باور داشته باشم ، چیزی مانع نخواهد بود

[Chorus:]
I believe I can fly

ایمان دارم (که) میتونم پرواز کنم
I believe I can touch the sky

ایمان دارم میتونم آسمان رو لمس کنم
I think about it every night and day

در مورد تمام شب و روزهایی فکر میکنم
Spread my wings and fly away

(که) بال هامو باز میکنم و به سمتی پرواز میکنم
I believe I can soar

ایمان دارم میتونم اوج بگیرم
I see me running through that open door

خودم رو میبینم (که) از میان آن در باز میدوم
I believe I can fly

ایمان دارم (که) میتونم پرواز کنم
I believe I can fly

ایمان دارم (که) میتونم پرواز کنم
I believe I can fly
ایمان دارم (که) میتونم پرواز کنم


See I was on the verge of breaking down

ببین من (زمانی) بر لبه (مرز) تباهی بودم
Sometimes silence can seem so loud

چیزهایی که (الان) بی صدا هستن میتونن صدای بلندی داشته باشند
There are miracles in life I must achieve

در زندگی معجزاتی هستند که باید (به آنها) دست پیدا کنم
But first I know it starts inside of me, oh
اما باید بدونم که باید اول از درون خودم (تغییرات را) شروع کنم


If I can see it, then I can be it

اگر چیزی رو ببینم ، پس میتونم موفق بشم
If I just believe it, there's nothing to it

فقط اگر من باور داشته باشم ، چیزی مانع نخواهد بود

[Chorus]

Hey, cause I believe in me, oh

هی ، چون من به خودم ایمان دارم
If I can see it, then I can do it (I can do it)

(پس) اگر چیزی رو ببینم ، میتونم موفق بشم
If I just believe it, there's nothing to it
فقط اگر من باور داشته باشم ، چیزی مانع نخواهد بود
[Chorus]

Hey, if I just spread my wings

هی ، فقط لازمه بال هامو باز کنم
I can fly

(آن وقت) میتونم پرواز کنم
I can fly

میتونم پرواز کنم
I can fly, hey

میتونم پرواز کنم
If I just spread my wings

فقط لازمه بال هامو باز کنم
I can fly-eye-eye-eye

(آن وقت) میتونم پرواز کنم
Hum, fly-eye-eye

میتونم پرواز کنم



SoundCloud Link : I Believe I Can Fly 

نظرات  (۸)

عالی بود مرسی ممنون
خیلی خوب ترجمه کردید 
یک درخواست داشتم 
لطفا ترجمه اهنگ 
We dem boyz 
که توسط 
Wiz khalifa 
خوانده شده را انجام بدید 
ممنون
دست شما خیلی درد نکنه
Ok
besiar ziba .. mamnun
dametgam

دمت گرم دستت درد نکنه

عالی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی