ترجمه ترانه های کمتر شنیده شده

از من نخواهید حرف را در خود پسندی باب کن
این خسته ی آرام را در شور خود بی تاب کن


شما هم در بخش نظرات ترانه ها و یا آلبوم مورد علاقه خود را با ما به اشتراک بگذارید


کپی با ذکر منبع بلامانع می باشد ، با تشکر

پربیننده ترین مطالب

Don’t Say Goodbye-Axel Rudi Pell

جمعه, ۲۰ تیر ۱۳۹۳، ۰۲:۱۵ ق.ظ

شما هم در بخش نظرات این مطلب ترانه ها و یا آلبوم مورد علاقه خود را با ما به اشتراک بگذارید 


On a cloudy night

در شبی ابری
I looked outside the window

به بیرون از پنجره نگاه میکنم

Seeing faces disappear

چهره هایی را میبینم که محو می شوند

The wheels of time kept turning

چرخ های زمان که همواره میچرخند
Through endless days and nights

از شبی و روزی بی پایان
I'm hiding my soul from the light

من روحم را از نور پنهان میکنم

 

Holding on to the two sides of a coin, I'm blinded by lies

مثل دو روی سکه من از دروغها کور شدم

( مثل دوروی سکه که یک دیگر را نمیبینند ، من نمیتوانم ببینم)
Too late to return

(طوری که ) برای برگشتن خیلی دیر است

( قطعی بودن خط بالا رو ثابت میکنه)
Late at night the fire starts to burn

وقتی در اواخر شب آتش شروع به سوزاندن میکند
I'm a Prisoner of flames

من در میان شعله ها زندانی میشوم
Will I ever learn ?

آیا من تا به حال یاد نگرفتم ؟

 

We're falling in and outta love

ما به بیرون از عشق سقوط میکنیم
Calling our hearts

قلب هایمان را صدا بزنیم
Tears from heaven

و اشکهایی از بهشت


Don't say goodbye

نگو خداحافظ
Love is forever

عشق برای همیشه ماندگار است
And I need you to stay

و من احتیاج دارم که تو بمانی

Don't say goodbye

نگو خداحافظ
We're so strong together

ما در کنار استواریم
Don't leave me this way

من را اینگونه ترک نکن

 

On and on we searched for Fool's Gold

ما همواره به دنبال طلای احمق ها (طلای قلابی) میگردیم

(یعنی تلاش ما بیهوده خواهد بود)
Putting down the trigger of love

و عشق را دیگر نشانه نگرفتیم
Any chance we had is passing by

تمام شانس های ما تباه شده
Just too late for another try

و برای تلاش دوباره دیر است

Lonely hearts lost fires in the night

قلب های تنها (ی ما) در آتش آن شب گم شدند
The end of our romance's in sight

و این آخر کنار هم بودن رمامتیک ماست


Axel Rudi Pell In Wikipedia

Don't Say Goodbye In SoundCloud

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی