ترجمه ترانه های کمتر شنیده شده

از من نخواهید حرف را در خود پسندی باب کن
این خسته ی آرام را در شور خود بی تاب کن


شما هم در بخش نظرات ترانه ها و یا آلبوم مورد علاقه خود را با ما به اشتراک بگذارید


کپی با ذکر منبع بلامانع می باشد ، با تشکر

پربیننده ترین مطالب

Mr. Lonely - Bobby Vinton

چهارشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۴، ۰۲:۰۳ ب.ظ

Lonely, I'm Mr. Lonely

تنها ، منم آقای تنها

I have nobody for my own

کسی رو برای خودم ندارم

I am so lonely, I'm Mr. Lonely

من خیلی تنهام ، منم آقای تنها

Wish I had someone to call on the phone

ای کاش کسی رو داشتم برای صحبت پای تلفن

Now I'm a soldier, a lonely soldier

حالا ، یک سربازم ، یک سرباز تنها

Away from home through no wish of my own

بسیار دور از خانه بدون هیچ آرزویی

That's why I'm lonely, I'm Mr. Lonely

به همین خاطره که تنهام ، منم آقای تنها

I wish that I could go back home

(آرزو دارم) ای کاش میتونستم برگردم به خونه

 

Letters, never a letter

نامه(ها) ، هیچوقت نامه ای نمیاد

I get no letters in the mail

هیچ نامه ای از صندوق نامه ام نمیگیرم 

(هیچ نامه ای توی صندوق نامم نیست)

I've been forgotten, yes, forgotten

من فراموش شدم ، آره ، فراموش شدم

Oh how I wonder, how is it I failed

آه، متعجبم ، چجوری شکست خوردم

Now I'm a soldier, a lonely soldier

حالا ، یک سربازم ، یک سرباز تنها

Away from home through no wish of my own

بسیار دور از خانه بدون هیچ آرزویی

That's why I'm lonely, I'm Mr. Lonely

به همین خاطره که تنهام ، منم آقای تنها

I wish that I could go back home

(آرزو دارم) ای کاش میتونستم برگردم به خونه

 

Wikipedia - Mr,Lonely Bobby Vinton

SoundCloud - Mr,Lonely Bobby Vinton

 

و در آخر تقدیم به تمام سربازان این مرز و بوم

 

 

 

 

نظرات  (۹)

ترجمه عالی بودش.
وبلاگ بسیار خوبی دارین.
فقط مشکلی که داره زیاد فعال نیست
متشکرم
آهنگی پر از خاطره ، ممنون 

خیلی قشنگ بود مرسیییی

بسیار عالی

عالی

خیلی قشنگه🥺🔥

 

آهنگش فوق العادست.. مرسی زحمتتون

Now  I'm a soldier  

Ą §ØŁĐÏƏŘ

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی