ترجمه ترانه های کمتر شنیده شده

از من نخواهید حرف را در خود پسندی باب کن
این خسته ی آرام را در شور خود بی تاب کن


شما هم در بخش نظرات ترانه ها و یا آلبوم مورد علاقه خود را با ما به اشتراک بگذارید


کپی با ذکر منبع بلامانع می باشد ، با تشکر

پربیننده ترین مطالب

Broken Heart - Axel Rudi Pell

جمعه, ۲۰ تیر ۱۳۹۳، ۰۲:۰۴ ق.ظ

شما هم در بخش نظرات این مطلب ترانه ها و یا آلبوم مورد علاقه خود را با ما به اشتراک بگذارید


I'm lost in a dream, with a mind's full of sadness

با فکری پر از ناراحتی در رویا گم شده ام
I remember the good times, That we had in our madness,

روزهای خوبی را که دیوانه بودیم رو به یاد دارم

(دیوانه بودیم یعنی شاد و بدون هیچ دغدغه ای)


Frozen tears with illusions of fire,

اشکهایی منجمد و مغزی از آتش

(بدون غم و پر از شادی )
All of my life was filled with desire

تمام زندگی ام پر بود از تمایلات

Oh I wish we could go back to where we started,

آه ، ای کاش بر میگشتیم به روزهایی که
Love, lost love, you're so cold, cold hearted,

عشق تو سرد شد ، تو سرد شدی ، قلبت سرد شد

(تو سرد شدی همان معنای عوض شدن میده)
The fire in your eyes gets me out of my mind,

آتشی که در چشمان تو بود من را دیوانه میکرد
How could it be, that you're so blind

چه اتفاقی افتاد که اینطور کور شدی

 


Hunting the shadow, that was lost in the past

در شکار سایه هایی که در گذشته جا مانده اند
Like a soldier of fortune

مثل سرباز اجیر شده ای

Who’s life couldn't last,

که عمرش نمیگذرد
Falling tears, from a love's not in vain

اشک ها میریزند برای عشقی که بیهوده نبوده
Time tells no lies,

زمان دروغ نمیگوید

Could our love come back again?

آیا میشود عشق ما به عقب برگردد ؟

( مثل روز اول باشد )

Oh I wish we could go back to where we started,

آه ، ای کاش بر میگشتیم به روزهایی که
Love, lost love, you're so cold, cold hearted,

عشق تو سرد شد ، تو سرد شدی ، قلبت سرد شد
The fire in your eyes gets me out of my mind,

آتشی که در چشمان تو بود من را دیوانه میکرد
How could it be, that you're so blind

تو چقدر کور شدی ، این اتفاق چگونه افتاد ؟؟


Don't leave me alone

من را تنها نذار
With my broken heart

با قلبی (قلب من که) شکسته


Can't you see
?

نمیتونی ببینی ؟؟

That I've loved you from the start

من از همان اول تو را دوست داشتم

Don't leave me alone

من را تنها نذار
With my broken heart

با قلبی شکسته
Can't you see ?

نمیتونی ببینی ؟؟

That I've loved you from the start

من از همان اول تو را دوست داشتم


Axel Rudi Pell In Wikipedia

Broken Heart In Soundcloud

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی