ترجمه ترانه های کمتر شنیده شده

از من نخواهید حرف را در خود پسندی باب کن
این خسته ی آرام را در شور خود بی تاب کن


شما هم در بخش نظرات ترانه ها و یا آلبوم مورد علاقه خود را با ما به اشتراک بگذارید


کپی با ذکر منبع بلامانع می باشد ، با تشکر

پربیننده ترین مطالب

When a Blind Man Cries-Axel Rudi Pell

جمعه, ۲۰ تیر ۱۳۹۳، ۰۱:۵۷ ب.ظ

شما هم در بخش نظرات این مطلب ترانه ها و یا آلبوم مورد علاقه خود را با ما به اشتراک بگذارید


If you're leaving, close the door

اگه رفتی در رو پشت سرت ببند
I'm not expecting people any more

دیگه از مردم انتظاری ندارم (که با من معاشرت کنن)
Hear me grieving, I'm lying on the floor

(صدای) شکوه های منو بشنو ، (دیگه) دروغ گفتن رو زمین زدم


whether I'm drunk or dead , I really ain't too sure

من مستم یا مردم ؟ زیاد مطمئن نیستم
I'm a blind man

من یه مرد کورم
I'm a blind man

یه مرد کورم
and my world is pale

(که) دنیای من داره کمرنگ میشه
when a blind man cries

وقتی یه مرد کور گریه میکنه
Lord you know, there ain't no sadder tale

ارباب (منطور خداست) تو میدونی ، از این داستان (گریه کردن مرد کور) غمگینتر (داستانی) نیست
Had a friend once, in a room

(قدیم) دوستی داشت در این اتاق
Had a good time,

دوران خوبی باش داشتم
but it ended much too soon

ولی خیلی زود تمام شد
In a cold month, in that room

توی یک ماه سرد ، توی اتاق

(ماه سرد استعاره از روزهای خیلی بد)
we found a reason for the things
,we had to do

ما دلیل چیزهایی رو که انجام میدادیم فهمیدیم
I'm a blind man

من یه مرد کورم
I'm a blind man

من یه مرد کورم
now my room is cold

حالا اتاق من خیلی سرد شده

(از اون نشاط سابق افتاده)
when a blind man cries

وقتی یه مرد کور گریه میکنه
Lord you know, he feels it from his soul

خدایا خودت میدونی ، اینو از (عمق) روحش احساس میکنه

(با تمام وجودش این غم رو احساس میکنه)


Axel Rudi Pell In Wikipedia

When a Blind Man Cries In SoundCloud


نظرات  (۳)

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️خیلی ممنون 
خیلی ممنون واقعا عالی بود

دنبال یه ترجمه کامل و دقیق بودم که از بخت خوبم به وب‌سایت شما برخوردم؛ کسی رو ندیدم که به این ریزنگری و درستی معنی کنه، تنها می تونم بگم آفرین، عالی بود، ای کاش آهنگ های بیشتری رو ترجمه کنید، به ویژه راک و متال

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی